امام جمعه گنبدکاووس با محکوم‌کردن نسل‌کُشی اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه گفت: علت این جنایت‌ها، ناتوانی این رژیم جعلی در مقابله با رزمندگان جبهه مقاومت است.

نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی ناشی از ناتوانی برای مقابله با جبهه مقاومت است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گنبدکاووس با تبریک پیروزی اخیر جبهه مقاومت و حماس گفت: طوفان الاقصی که توسط زرمندگان جهبه مقاومت حماس و فلسطین اجرا شد، پاسخ قدرتمندانه به سال‌ها ظلم، ستم، جنایت و آدم کشی رژیم غاصب صهیونیستی بود.

وی افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی از زمان شکل گیری تاکنون علاوه بر جنایات مختلفی که در مناطق سرزمین اشغالی فلسطین انجام داده است، بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی را با گلوله مستقیم به شهادت رسانده و افزون بر یک میلیون نفر از دیگر مردم این کشور مسلمان را دستگیر و زندانی کرده است.

حجت الاسلام ترابی بابیان اینکه در جنایت اخیر این رژیم غاصب نیز بیش از هزار و ۴۰۰ نفر از اهالی غزه شهید شدند، اضافه کرد: پاسخ مجموعه این ظلم و جنایت‌ها، عملیات طوفان‌الاقصی بود.

نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی ناشی از ناتوانی برای مقابله با جبهه مقاومت است

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، گفت: ملت مقاومت فلسطین، ماموران و سربازان آخرالزمانی برای تحقق وعده الهی و نابودی قوم یهود و رژیم جعلی و آدم‌کش اسرائیل هستند.

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب و با طوفان الاقصی که انجام شد، دیگر رژیم غاصب صهیونیستی آن رژیم قبلی نخواهد بود و نگاه مردم به جهبه مقاومت و قدرت آنها نیز تغییر خواهد کرد ضمن اینکه راهبرد برخی کشورهای همسایه در برقراری ارتباط با این رژیم آدمکش هم دستخوش تغییر شد.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: مردم جهان، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم نوار غزه را محکوم می‌کنند و امروز هم مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی در سراسر کشور در حمایت از مردم غزه راهپیمایی برگزار می‌کنند.

وی همچنین با قدردانی از مراجع تقلید ایران و نیز آیت الله سیستانی در صدور بیانیه حمایتی از مردم مظلوم فلسطین، ابراز امیدواری کرد در سایه این حمایت‌های جهانی کشور مستقل فلسطین در آینده‌ای نزدیک تشکیل شود.

امام جمعه گنبدکاووس تاکید کرد: بدون تردید آینده از آن ملتی خواهد بود که حضوری فعال در صحنه داشته و مقابل ظلم و ستم مستکبران بایستند.

حجت الاسلام ترابی همچنین برلزوم برنامه‌ریزی بهتر مدیران بالاخص ادارات با پرسنل زیاد و یا گروه هدف بالا مانند ورزش و جوانان و آموزش و پرورش برای حضور بیشتر کارکنان و دانش آموزان در مناسبت‌های انقلابی، ملی و مذهبی تاکید کرد.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.